Monday, January 2, 2017

Motivacija - ključna stvar

Pozdrav svima!

Motivacija kao ključna stvar.
Bez motivacije nema uspjeha. To znam jer sam već to prošla puuno puta, a i danas prolazim kroz to.

Bez motivacije nema volje, bez volje nema rada, a bez rada nema učinka ni rezultata.

Netko mi je rekao da mršaviti može svatko. Tvrdim da ne može, a zašto? Zato jer nema svatko motivacije.

Najgore što može biti za svako motiviranje su ružne riječi.
Trebamo preokrenuti svoje misli i sve što je negativno probati promijeniti u pozitivno.

Internet - We<3it, Tumblr, Instagram...
Društvene mreže su super za motivaciju jer ima hrpaa slika koje nas mogu motivirati za vježbanje, i slike i citati su odlični. :)

Pozitivne misli
,, Ja to znam i ja to mogu.'' Ja vjerujem u tebe. 



Stvaranje prioriteta
Ako su mi vježbanje i zdravi život prioritet onda trebam voditi sebe ka ostvarenju tih prioriteta.

Zapisivanje ciljeva 

Možeš zapisati ciljeve na papir pa taj papir nalijepiti na vidljivo mjesto (zid, vrata ormara...). Možeš zapisati ciljeve i na pozadinu računala i/ili mobitela.

Treba se pokrenuti
Sve što sam nabrojila ne funkcionira ako samo sjedimo i ništa ne radimo. Treba se pokrenuti i raditi ono što nas približava ciljevima. :)

Dobra je i zdrava hrana
Kad ja jedem nezdravo onda mi je motivacija jednaka nuli, ali kada jedem zdravo onda sam jako motivirana i da dalje jedem zdravo i da vježbam. Samo treba jesti zdravo i otarasiti se slatkog i nezdravog.

Zatraži pomoć
Najgore je biti izgubljen u odabiru vježbi i dobre hrane. Ako trebaš pomoć pitaj  ovdje

Ne uspoređuj se s drugima
Ti si jedinstven/a. Nema ti ravnog. 

Ne slušaj tuđe gluposti
Ako se nekome ne sviđa što želiš jesti zdravo zašto bi odustala? Pokaži im što je najbolje. :)

Izađi van
Šetnja je super stvar da si daš malo aktivnog odmora i da udahneš svježeg zraka. Opusti se i nastavi dalje. :)

Zapisuj svoj učinak i fotografiraj se
Ako vježbaš i želiš znati koliko dana vježbaš možeš uz ciljeve označivati (x, crtica, kružić) dane kad si vježbala. Npr. završiš vježbu na papir staviš neki simbol kako bi označila da si napravila vježbu za taj dan. Isto tako dobro je da se fotografiraš u zrcalu. Fotografiraš se danas i fotografiraš se za mjesec dana da vidiš razliku i rezultate.

Samo polako i bez forsiranja
Dobro je ići polako. Slušaj svoje tijelo. Ako nešto ne štima reći će ti.

Svi imamo loše dane
Ako si danas jela nezdravo ne znači da se sve srušilo. Nije važno koliko puta padneš, važno je koliko puta ustaneš i nastaviš još jača.

Na kraju krajeva, ako sami sebe ne motiviramo tko će drugi? 

Do sljedećeg posta bye bye
...xoxo

2 comments:

  1. Ovo je tako odličan post, ali ozbiljno. Iskreno, meni je motivacija stvarno jednaka nuli bila i ostala uvijek. Danas sam išla na zatvorene bazene, ali pošto sam promukla i nisam htjela da me moji vide (u kupaćem lol), pitala sam tatu da me pusti u fitness centar koji je odmah pored bazena bio. Bukvalno sam trčala na traci 5 sati bez stajanja. Lagano, polako, jer zbog astme ne smijem brzo, pogotovo jer sam bolesna. I dođe meni tata "Idemo" ja umalo počela plakati, i sad kad sam se kući vratila samo sam sjela za laptop i evo jedem čips, hah. Ali ovo mi je dalo toliko motivacije da sam prosto dala čips sestri jer ga ona voli. Hvala ti puno na tome. Također te već duži period pratim na Asku, koji je isto tako skrojen od savršenstva.💗 P.S. Tek sam napravila blog i mnogo bi mi značila podrška.😊💗 www.infiniteskyaddict.blogspot.ba

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prvo, hvala na pohvali, to mi puno znači pogotovo što mi je Blog ''novi''.
      Pohvalila bih te što vježbaš jer znam dosta ljudi koji ne vježbaju uopće.
      Naravno da mi je najveća pohvala kad pomognem drugima, pa i tebi, i drago mi je da jesam.^^
      Ly!💖💖

      Delete