Friday, December 30, 2016

New start - New Year's resolution

Pozdrav svima nakon duugo vremena.

Odlučila sam ponovo pisati postove na Blogu i biti aktivna blogerka jer sam shvatila da bez Bloga nestaje i moja motivacija za vježbanjem. Mislim da sam se jako promijenila, što u načinu pisanja Bloga, što u odgovaranju na asku. Probat ću se vratiti kakva sam bila prije jer mi fali stara ja. :)

Još malo i 2017.! Još uvijek ne vjerujem, kao da je jučer bila 2010.
Novom godinom dolaze i nove prilike, novi hobiji, nova prijateljstva, a opet se čini kao da se ništa ne mijenja.
Inače sam osoba koja ne voli ništa toliko unaprijed planirati, ali trenutna situacija me naprosto primorava da odlučim što ću raditi u novoj godini. Svi bi trebali izabrati prioritete i ravnati se po tome da se prioriteti ostvare. Što god isplanirali, trebali bismo u novoj godini imati vremena za sebe.

U novoj 2017. godini želim...
1. manje učiti
2. čitati što više knjiga
3. gledati više filmova i serija
4. više vježbati
5. zdravije se hraniti i ne jesti kad mi je dosadno
6. piti više vode
7. više se kretati i biti što aktivnija, biti više u prirodi i na svježem zraku
8. više uživati u životu i ne raditi ono što se od mene očekuje
9. više spavati i biti odmornija
10. imati opuštajuće kupke
11. ne mariti za ono što drugi misle ili govore
12. objavljivati više slika na Instagramu, a na drugim društvenim mrežama provoditi što manje vremena
13. družiti se s prijateljima i obitelji više nego inače
14. kuhati i isprobavati neke nove recepte
15. naći novi hobi i izlaziti češće u kazalište
16. raditi jogu jednom tjedno
17. učiti ruski
18. pobojati kosu u plavo
19. napisati barem jedan od nekoliko planiranih romana
20. urediti zid u sobi
21. čitati Bibliju i redovito odlaziti na nedjeljne mise
22. posvetiti se upoznavanju sebe i zavoljeti sebe kakva jesam
23. biti ja

Sigurno će bit još nekih planova... Ovo je za sada to!

Do sljedećeg posta bye bye
...xoxo

2 comments:

  1. Ubola si skoro pa sve moje želje za iduću godinu. And welcome back! Nadam se da nećeš ponovno otići. :)) P.S. Ako želiš, baci pogled na moj blog, nova sam. ^^ www.infiniteskyaddict.blogspot.com (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah eto, drago mi je da imamo iste interese. :)
      I hvala ti puno.^^

      Delete