Monday, January 9, 2017

Story time💗

Pozdrav svima!

Danas sam odlučila napisati svoju kratku priču o tome što se događa sa mnom što se tiče fitnessa. Znam da će se puno vas naći u ovome, pa sam odlučila pokazati da niste sami, da uvijek ima nekog tko sa vama dijeli istu ili barem sličnu situaciju. Lysm!💗
Ako me već dulje vrijeme pratite na Blogu ili Asku, onda znate da sam puno smršala i da mi se bila popravila kondicija. Napisat ću jednom post kako sam krenula, s kojim vježbama, prehranom, ali to ostavimo onda za jedan drugi put. :)
Promijenila sam se iz temelja i bila sam jaako zadovoljna svojom linijom. Smršala sam 13 kilograma (73→60 kg). Bila sam jako ponosna i sretna, jela sam jako zdravo i jako sam puno vježbala, posebno preko ljetnih praznika 2015. Imala sam puno vremena i baš mi je bilo super. Išla sam često i trčati, ujutro sam igrala košarku, a navečer vježbala (također ću i o tome malo u detalje pisati jedan drugi put). Nisam imala želju za slatkim i ne sjećam se da sam uopće jela nešto nezdravo.

Ja vjerujem da se sve može promijeniti vrlo brzo. U mojem se slučaju promijenilo na gore.
2015. u 9. mjesecu stupila sam u drugi razred srednje škole i prvo polugodište je bilo zaista okej. Nisam jela nezdravo, vježbala sam i bilo je okej. Onda su nam zadnji dan prvog polugodišta tog drugog razreda priopćili da idemo popodne, u popodnevnu smjenu cijelo drugo polugodište drugog razreda. Meni je isprva bilo okej, jer sam mogla konačno na treninge i nije mi smetalo.

Mislim da je to polugodište od mene napravilo osobu (tjelesno i mentalno) kakva sam sada.
Počela sam jesti nezdravo jer sam išla popodne i nisam imala vremena jesti normalno (ah ta popodnevna!). Sve mi se poremetilo. Isprva sam bila vježbala ujutro prije doručka i bilo je okej, ali imala sam jaaaako puno za učiti. Učila sam ujutro, u školi i navečer često do 2 sata ujutro, a ujutro sam se budila doslovno ko zombi. Nisam uopće mogla normalno funkcionirati, na treninzima sam jedva trčala koliko mi se spavalo, energija mi je bila na nuli.
Kad bih dolazila s treninga oko 23 sata onda sam tek išla večerati što se jaako odrazilo na moju kondiciju jer sam prestala hodati na treninge zbog prsta i općenito sam se prestala kretati. Jela sam grickalice u školi, klipiće, pomfrit par puta, onda čokolade itd...  da se ne prisjećam jer mi je odmah zlo kad se sjetim.
Onda je došlo ljeto - konačno! Mislila sam da ću vježbati, a i jesam. Vježbala sam svaki dan bez prestanka, bez pauzi, vježbala sam doslovno svaki dan, išla sam trčati i kondicija mi je bila tu negdje, okej, prihvatljiva situacija. Onda sam prestala vježbati kad sam stupila u treći razred jer nisam dobivala mjesečnicu, nisam ju imala zapravo četiri puna mjeseca i bojala sam se za svoje zdravlje, da mi se ne bi stanje pogoršalo ili da ne bih možda bila bolesna ili tako nešto. Super je dok nemaš mjesečnicu neko vrijeme, ali sam shvatila da bez mjesečnice ode jednostavno svijest da si zdrava. Bojala sam se i prestala vježbati cijelo polugodište. Što sam tada jela ne moram tri puta ponavljati.
Jela sam ustvari zdravo samo ujutro, a onda kad bih došla iz škole, najviše za večeru je bilo nezdrave hrane. Sad kad su došli božićni praznici pogotovo. Jela sam kolače na tone, slatko oko 12 navečer, onda nisam ni vježbala jer sam čekala mjesečnicu, a kad sam u pmsu onda mi je stvarno slabo. Znači, opet vježbe 0 bodova, a i zdrava hrana. Mislila sam - od sura ću, onda je uvijek sutradan nešto iskrslo i onda je opet bilo obećanje za sutradan.

Sad sam tu. Pišem ovaj post u želji da osvijestim sve koji imaju nekakve probleme da nisu jedini u tome. Da svi imamo mane i vrline, da nema savršene osobe, da svatko jednom padne. Ja sam sretna što se ovo dogodilo meni, nisam tužna. Sretna sam baš zbog toga što mogu svjedočiti da sam se trgnula i da se svi vi možete trgnuti i krenuti.
6.1 sam krenula s vježbama. Teško je. Kondicija mi je uuužasno pala baš zbog nekretanja i nezdrave prehrane i nije mi žao. Sretna sam što dolaze super vježbe i nadam se super rezultatima. Ne mora biti savršeno, glavno je da daješ sto posto svaki dan i vidjet ćeš rezultate. Vjeruj u sebe. Svatko jednom padne. Važno je ustati i nastaviti. Moja priča se nastavlja, a tvoja?

                     ,, Today you have the power to change your story.''

Do sljedećeg posta bye bye
...xoxo

No comments:

Post a Comment