Sunday, January 22, 2017

Cheat day

Pozdrav svima!

Jedva sam čekala da počnem s pisanjem ovoga posta i jako se nadam da će pomoći kome zatreba. :)

Cheat day - dan varanja.
Prije sam prezirala takvo što čisto zbog toga što nisam imala potrebe za tim. Potpuno sam se bila odvikla od slatkoga i bilo mi je nepojmljivo da jedem jedan dan ono što ne smije. Bojala sam se da mi se sve ne poremeti i da mi jedna čokolada na par tjedana ne natovari nekoliko kila - glupost!

Cheat day je u principu dan kad možete jesti ono što odskače od zdrave prehrane. Taj dan možete jesti što god vas je volja, dokle god nije fast food tipa McDonalds i dokle god se ne prenatrpate takve hrane.
Može to biti cijeli dan - preporučam dva puta mjesečno - a može biti češće, ali da bude onda cheat meal, što je samo jedan obrok koji odskače, a ne cijeli dan.

Ja sam za to i podržavam tu ideju da se tu i tamo jede ono što se ne smije. Mislim da smo, kad se ograničimo, pod velikim stresom i samo gledamo gdje da zeznemo prehranu i odstupimo malo više nego što bi smo to da imamo cheat day/cheat meal.
Na taj cheat day možete vježbati, ali i ne morate. Uzmite recimo nedjelju, jer je to dan za obitelj i možete jesti što želite.

Ja se trudim imati cheat meal jednom na par tjedana jer se još uvijek ufuravam u fitness svijet. Meni je zasada baš super. Nisam ograničena, mogu jesti što želim i osjećam se baš dobro.

Ako i prekršite prije nego što mislite da hoćete, onda preskočite sljedeći cheat meal i čekajte onaj poslije.


Do sljedećeg posta bye bye
...xoxo


No comments:

Post a Comment