Sunday, February 5, 2017

+6 back soon

Pozdrav svima.

Trenutno se nalazim u jako lošoj situaciji. Znam da svi imamo neke loše dane, ali ja imam već par loših mjeseca. Udebljah se 6 kilograma, kondicija mi je na nuli i malo mi fali da odustanem od svega.

Smatram da sam jako mentalno oslabila što se tiče prehrane i vježbanja. Uvijek se nešto zametne, ili mjesečnica, ili glavobolja, ili nešto peto.
Desi se jako često da pojedem sve nezdravo i onda kažem: ,, Od sutra ću.'' i to sutra nikad ne dođe.

Ne bih željela nagliti s odlukama, ali smatram i vjerujem da ću nakratko odustati od svega.
To odustajanje se primarno tiče aska i ovog Bloga. Meni je zbilja žao, ali za sigurnost moga tijela i organizma nakratko se povlačim.

Meni je jako teško i doslovno se nalazim u bezizlaznoj situaciji. Svaki dan je isti. Vježbam nekoliko dana, pa odustanem i opet sve po starom. Osoba koja jede nenormalno i koja radi sve što brani na asku ne zaslužuje imati ovo što imam ja, niti ask niti sve drage followere koji prate moj rad.

Ova odluka je samo nakratko, ali vjerujem da ću se vratiti kad ojačam. Trenutno sam jako loše i ne mogu opisati svoje razočaranje u samu sebe. Nije to toliko do mog tijela, koliko do moje psihe koja je svo to vrijeme jako patila - od vježbanja do prejedanja.

Oslabila sam i jako sam se promijenila. Osoba koja sam sada želim da prestanem biti zauvijek. Hvala svima koji me prate i nadam se da ću se vratiti jača i pametnija.

Svaki put kad uđem na ask ili Blog, to je meni najveći šamar. Zato trebam oporavak.

Na asku ću objaviti sve što se tiče prehrane i vježbi, pa da vi svi imate to na jednom mjestu da ne tražite bez veze.

Vračam se kada se oporavim.
Ly all.❤ ❤ 
Do sljedećeg posta bye bye
...xoxo

1 comment:

  1. Nadam se da ćeš nam se ubrzo vratiti, jača i snažnija, spremnija nego ikada! Brz oporavak Mia, možeš ti to. Uz tebe smo, čekamo te. ❤

    ReplyDelete